今日係第一堂學make up~唔.....第一日我地就late左 la~haha~
不過miss又冇話我地wo~果個講師佢真個樣真係好熟口面呀~
但佢又話佢未黎過我地學校wo=="都唔知係咪真架~
完左之後我地返入商場~點知比我地見到牛x ......haha~啞左~咁都見到佢地~
之後我地食完野就去左旺角la~~我地去左信和~我又係陪行=="佢地又係到睇相~~
之後就去左旺中~有好多令衫呀><"好想買呀....但mum佢又唔比wo...
好惕呀....d tie好令呀><唉~有得睇冇得買~灰.....算la~次次都係咁=="
行左一陣就返屋企la~~soso佢因為得佢自己一個返屋企~咁我同kawai
咪陪佢lor~點知我地4:30上車~加埋MTR我地差唔多成6:00先返到屋企呀......













