---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日我補習個陣~唉~d數好唔得呀~
點算好~其實今次ge考試我係冇咩信心架~~~
唉~我都唔知講咩好la......天日係考中文~
希望會考得好d la~我要加油呀><!!!!!