---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日ar欣佢cry....因為....唉~ivy佢又係ge~咁都唔知佢唔開心~
仲要係咁問佢=="唉~好煩ar~我唔理你地ar~又其事係你ar~
點解你d性格係咁架~好煩ar~你再唔change下~我怕你會比人....
放左學之後就去左補測listening~都ok ge~但作文果到就有d難lor!~
唉....點算ar~次次都係咁~地理我覺得次次都好難溫入腦架~
點好ar~唔想唔合格ar.....