今日一早又要比人搜書包=="好煩呀!咁岩我今日要幫dad還碟~
又要幫yoyo還漫畫~呀sir佢話要收左佢wo~叫我放學先lor返~
咁佢咪收lor~佢會比返我就得la~第一堂就係地理la~派卷呀><
唉....真係~~灰哂la~唔好提la~之後ge係英文~都幾開心ge~因為我ge平
均分係全班第一.......心情都好返d~之後ge中文就.....haha~全級死哂~~
冇人合格~呀!唔係~都痛一個ge......到左放學~我就去左115室門口等
miss佢比返d野我la~點知佢如d手球隊d人傾左好耐野~都唔理我地~
真係頂你呀!之後就左成15分先理我地~叫我地入去~到我個陣~
佢話唔比返我~要等到家長日先比返我wo.....佢同我講話當我唔好彩wo?!
我聽到佢咁講之後~我就忍唔住喊左出黎~我都唔知自己點解會喊~
但我d眼淚就係咁流出黎....之後我就衡左出去~大叫:我叫我dad黎"
到我dad黎左~佢地就比返我la~你話呀~佢地係咪唔見家長就唔理我地點諗架...
又比人欽點la~~~問題係........你討厭人的原因(要8個)
1*罵我家人ge人~
2*欺騙我感情ge人~
3*唔信我ge人~
4*背叛我ge人~
5*冇lala罵我ge人~
6*屈我ge人~
7*黑我憎ge人~
8*發出異味ge人~












