今日係旅行日~我諗左勁耐都唔知著咩衫好呀...
所以...唔理lu~~我地係去赤柱......個到都冇咩好玩~講真~
都係係咁影相ja~不過個海景真好令架~去到果到~
我地見到有一幅壁畫~好令呀~我地見到之後個個都唔知做咩事~
個個都carzy哂~係咁係到玩~係咁影相~~~去到一個叫
舊街ge地方~我見到有一隻貓呀><佢好令架~又乖wo....
到左lunch~本來話去個個食~個個都話好~到到之後我返4個食..
啞左la~又話食ge~唔想食咪講出黎lor~食完野又話搵我地~
自己又``沙灘...咩意思~講左峴稷但做唔到?!得返kawai同soso仲有翠儀同我一齊行~
啞哂....我地係到玩指甲油~haha~之後我地行左陣~就要閃人la~
之後我同kawai同soso行左一陣~買左d野就返左屋企lu~
我用左黑色個隻指甲油~講真~我like同邊隻color又開你咩事~邊解你咁都唔比wo~
我冇野好同你講lor~嬲死你!












