---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
我琴日就開始做功課la~唉~勁唔想做~
都冇咩心機做tim呀~今日又係去化妝班~haha~張芷成日係到同我地傾計~
攪到佢地人話tim~呵呵~唔好意思~之後miss仲叫左佢出去化tim呀~
比人化果個就好似好驚佢咁呀~個樣勁好笑~~之後又係同mum去左食野~
之後就返左屋企~贂左一陣戲就好乖咁做功課...
好多呀><唔想做.....