---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日1點幾就出左去又一城~好耐冇去過le到la~
去到過到冇幾耐就見到佩嫻佢地la~好耐冇見la~~~佩嫻佢又change左
d la~都係咁la~同之前一樣~一開始都係冇野同佢地傾~
但之後le~haha~都都係覺得同佢地一齊係好開心架~同佢地傾計好開心~
由其係聰佢呀~好都係好攪野~不過le....就有d自戀lo~haha~總之就好開心la~
好想快d又可以同你地玩呀~快d到新年la><