今日好late先起身~因為...好凍呀><唔想起身~
之後就同mum仲yoyo去左吉之島到食我ge早餐+午餐~~
去左一間日本餐廳到食~但叫左d野好耐都未黎~
攪到我mum發火la.....係咁係到罵人~好lor呀=="""
食完野之後就去左睇衫~好開心呀><又買到岩心水ge衫衫la~~
好令令呀~mum佢見我同yoyo都鐘意~就買左比我地~
買左兩件~雖然都幾貴~但mum話係Christmas present~haha!~
le入係我今年ge第二份present~返到屋企~同kawai佢地玩左陣飄流~
佢地話change左26號先去~仲話係去海洋公園=-="唉~都唔知點好~
我仲點問mum lor錢wo.....今日買衫都用左400幾蚊la.....點好==""
但我又好想去....點好呀><












