---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日成10點先起身∼但....我都唔係好想起身∼因為好眼訓∼
之後就同dad同mum佢地去飲茶∼haha∼好好味∼∼∼
之後又要去學化妝la∼今次係night makeup∼
我覺得今次都化得唔錯∼起碼好過上次呀∼好好玩∼