---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
唉∼今日又要補習la∼好煩ar d數∼又難wo∼∼∼
點算好ar∼點考試????><唔想上唔到F.5 ar∼
之後成日都係到呆==”啞左∼開心ge事係∼
我ge dad同mum返左黎la∼呵呵∼佢地仲影左好多相ar∼∼∼
我ge舅父仔結左婚la∼wa∼佢個樣變左好多ar==”
啞左la∼ar郎佢...唉∼我真係怕佢會好似.....唔講la∼
希望佢唔會la∼唉∼點算ar∼我ge電腦功課ar∼∼∼好難ar><都唔識點做...