---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日唔知做咩覺得好累同好眼訓∼∼∼
成日都係到訓覺∼上地理個陣最死ar==”
訓到.....唉∼le排都唔知做咩∼
成日都發我d fd ge脾氣==”啞左.....我都唔想咁∼但我都唔知點解會咁∼
希望你地會諒解我∼∼∼真係好sorry ar∼><
放學之後又要去多元智能果個野la∼好煩ar==”不過∼∼∼
haha∼都幾好玩la∼個個都玩到好crazy∼∼∼好happy ar^^