---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日又有pe堂la~唔知點解~我而家係very hate pe lesson~~
今日仲要跨欄tim ar><最怕就係le樣~~~因為一跌就......好lo架la><
一開始勁多人望住wo~勁驚ar...好彩都過到~~~kawai我都話佢得架la~
佢又要驚~最後咪又係過到~呵呵~
唉~放左學之後又要練舞~其實應該係話諗點排位~都真係好令~
但得怕佢地會forgot左ja......要努力!!