---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
琴日係中秋∼所以我地成班出左去玩∼不過同上年都差唔多∼
都係係到悶∼不過之後我地都有玩d game ge∼唉∼當我地係到玩揹人個陣∼
我扑左∼好痛ar><好想cry.....點解我會咁黑架∼
個傷口都唔細tim∼唉∼佢快d好返la∼好痛ar><