---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日早左出門~因為今日ar sir話要將我地介紹比我地守個班d人~
唉~好啞lo~人咩要攪埋d咁ge野姐~好law ar~好慘ar><點解我唔可以同d fd
一齊當姐~算=="
上中文個陣~我地個班d人又嘈wo~好煩ar=="人地點聽書姐~好想返返去3A ar~
而家Miss Wong就黎比佢地激死la=="放學之後我地行左陣就返屋企la~
之後又去左洗傷口~今次冇琴日咁痛la~呵呵~好開心ar~希望可以快d好返la~~~