---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
我最近d fd 好多都有一問感情問題~攪到我都好想拍拖~
好想有比人錫ge感覺~我自己都唔知點解.....有時我又會冇lala
係到亂諗野wo...都唔知咩事~le種感覺好怪~好唔鐘意~攪到我想喊~
有一d寂寞ge感覺~唔想咁ar><都唔知攪咩~好想有d野好以比我轉移ar~
好煩ar.....