---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今朝發生左一d事~令到我好唁開心~好好地做咩要咁姐....
攪到大家都唔開心~我一定要乖d~唔想mum佢再唔開心~你唔開心
我都會架.......因為咁~今日ge心情都唔係咁好.....成日都想喊....
冇咩講野~係到做功課~之後同kawai佢地傾左一陣電話~整個份食譜~
好煩ar~心情都唔係幾好~仲要攪埋d咁ge野~快d到天日la~過左今日就會好d架la~~~