今日頭個2堂都係中史堂∼都算唔錯la∼都唔覺得悶ge∼
之後到左商業la∼我都係唔係好like佢∼雖然佢真係教得都幾好∼
但佢d態度真係要change下la∼最攪野就係地理堂∼
係黃副校教我地∼佢個頭都真係....haha∼好攪笑lor∼
我都真係忍唔到∼係到勁笑∼不過講真∼佢寫d字真係好令ar∼
都幾得意架∼今日放學之後要立即返屋企∼因為我有一個ar姨係外國黎香港玩∼
所以我地咪陪佢行下街lor∼點知我地行到尖沙嘴ge時候∼
見到Miss Lung wo?!啞左la∼咁咪同佢講左兩句就走la∼
都真係....咁都撞到==”之後我地就去左旺角到食野∼之後我地就睇波鞋∼
我睇中左一對ar∼好令架∼好想買ar><













