---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
我係上個星期五返黎ge∼真係好開心∼又唔捨得ar∼去左好多地方∼ 我仲去左浸溫泉tim∼不過要一絲不掛ar@o@my god∼ haha∼不過都幾好玩la∼我係果到又識左d fd∼haha∼今年我係兩個國家 識左唔同ge朋友∼有外國人∼都有香港人∼真係好開心架∼希望我地可以維持到la∼
我係上個星期五返黎ge∼真係好開心∼又唔捨得ar∼去左好多地方∼
我仲去左浸溫泉tim∼不過要一絲不掛ar@o@my god∼
haha∼不過都幾好玩la∼我係果到又識左d fd∼haha∼今年我係兩個國家
識左唔同ge朋友∼有外國人∼都有香港人∼真係好開心架∼希望我地可以維持到la∼