今日一早就去左教堂到∼今日有個女仔要洗禮AR∼係第一次見到ar∼好神聖ar∼
之後我地就去左Hollywood ge大街∼好多人玩cosplay∼
有d都扮得幾似架∼我地又係勁影相ar∼之後就shopping∼正ar∼
好多野都好令ar∼之後我地去左奧斯卡個個會埸∼個到真係好大好令ar∼
le到係影星黎ge地方∼果然係唔同d∼今日仲要李牧師個仔都黎∼wa∼佢好靜ar∼
今日ge LUNCH係去飲茶ar><”有中國野食ar∼好開心ar∼最開心係Dinner∼
我地食韓國燒烤∼又勁玩game∼好好玩ar∼今日我地諗住通頂∼去左籃球場玩玩排球∼
係咪好勁le∼玩到1點就比人話要熄燈(因為係室內)要閃人∼之後我地去到3點幾d人話要訓∼
但我∼廖盈盈同Helen佢地去睇日出∼又要爬山∼我好驚上個座山架∼因為好難行∼
上到去等左好耐都未有∼就要落山∼我頂唔到要去訓la∼












