---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
唉∼星期六都比人地ge電視聲嘈醒左==”啞左la∼
今日都係要學日文∼今堂要學句子la∼佢讀得好快ar==”
不過今堂學個d都唔係好難領略姐∼都算ok la∼
不過就要多多努力la∼放左學之後∼我就要買貓糧∼但我買錯左==”
好彩AIAI佢都食姐∼唔係就死la∼之後都冇咩野做∼
今日有得睇阿拉丁ar∼好好睇∼呵呵∼