---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日12點到就出左去灣仔~去漫畫展~個到真係好多人ar~
不過入場個陣就唔洗點排隊~今年都係有好多人玩cosplay~
都幾攪野架~不過都有好多人係Loliter~我覺得都幾令ge~
去到le到更係要睇下d漫畫la~不過去到漫畫個到就排左好耐隊~
都唔係好岩我睇lo~仲要唔係新ge=="唉~~~~~~