今日真係累死ar∼今日12:30就出左去同我班小學同學出去∼
我之前都唔知要去邊∼之後我先知我地去深水(涉)∼我啞左la∼
我都有好耐冇去過le到la∼我發覺個個都冇咩點變∼都幾好ar∼之後
我都話我會同方冰佢地冇咩野講架la∼我正係係咁同ar君∼ar嬸同Andy佢地講野∼
haha∼佢地好攪笑∼之後我地去左食迴轉壽司∼我地食下食下∼都冇咩野講∼悶死la∼
之後佢地話太悶∼搵野玩下∼之後佢地痴架∼係咁張d wasapi整落d壽司到==”
haha∼ar嬸比ar君玩∼佢食到流眼水ar∼之後ar嬸條女黎左∼同我想像中好唔同∼
之後佢就同Andy話睇下邊個可以一次過食哂兩件壽司∼Andy佢好勁ar==”
之後我地笑到肚痛ar∼之後我地影貼紙相∼都唔知點解男仔唔肯影wo==”
咁難得都唔影∼哼∼正衰人∼不過講真∼今日真係好開心∼雖然唔知我地下次見面唔知幾時∼
不過唔緊要la∼之後因此我late左閃人∼之後我同kawai都late左返學校∼
不過都冇人理我地∼haha==v∼之後我地又因為我肚餓∼係咁係到整d egg黎食∼
食左好多la==”到左我地要去serve個班家長∼開頭好緊張∼之後都冇la∼
到左9:00到∼d家長都閃哂∼MISS話我地可以食個d野∼好開心ar∼
不過我地食到勁飽ar==”想死∼又好累wo∼企左好耐la∼之後我地又同miss佢地
影相∼呵呵∼我地影左好多張ar∼好開心ar><












