---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日都冇咩野做~全日都係到睇冰之驕子~呵呵~好好睇ar><
佢個結局好正ar~不過就有d lag lor=="m......都冇所謂ge~我睇左成3個鍾ar~
之後就係咁睇小說~今日最開心ge係就係有得睇犬夜叉ge劇場版*穿越時空的思念*~
好好睇ar~雖然我係睇過~不過我都係覺竹7好好睇ar~呵呵^^v~
講真ar~我唔想犬夜叉咁快就完ar><