---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日又落雨la∼仲要係紅雨tim∼唉∼點解要紅雨wo∼
攪到我地要考埋下個星期一∼本來人地都諗住考埋今日就算架la∼點知佢又紅雨∼
唔制ar><講真ar∼今次我係第一次咁憎好雨同咁like考試∼係咪有d啞左le∼
唉∼仲要衰得佢∼係3點幾個陣仲要勁好太陽wo∼真係好想ban佢ar><
不過之後都係落返雨∼唉∼有d灰左ar><攪到我成日都勁悶ar.....