今日係考中文∼今日係到勁背問答∼都算背到ge∼今日又要出去飲茶wo∼
跟住冇lala比我mum煩我∼又話我張桌子好亂∼咁人地多野ar ma∼
唉∼好煩ar==”之後今日中文差d唔夠時間做ar><好險ar∼做完之後得返5分鐘∼
好彩都做得哂∼都唔算好難ge∼不過份卷都好多問答lo∼有d仲唔係好識tim....
唔...都唔可以話唔識∼應該係話記得一d唔記一d lo∼haha==v
我地放學之後∼就去左奇趣到行下∼因為我地諗住送野比我地he班主任∼因為我同我d fd∼
年年都會咁做∼下年就....唔知la∼之後返到屋企∼原來我father買左個新ge mp3
比我ar∼好開心ar><∼因為上次個部le都唔知點解會short左∼聽唔到∼開機都開唔到ar∼
唉∼算la∼唔開心ge野就唔好提LA∼但係正係裝個隻碟都攪左好耐∼之後仲要入歌落去WO∼
但我又唔識整∼攪左成個鐘都唔得∼之後諗住叫我ar叔星期六過答幫我整∼
之後我hather話問下我d朋友識唔識∼之後問左∼就得la!∼呵呵∼好開心∼終於有得聽la∼
今日又係要補習la∼當然都係數學la∼唉∼天日要考數學la∼都唔知點算好∼都唔係好識tim ar...
點算好ar><我好驚ar∼我好驚我會上唔到中4ar∼我要加油ar∼∼















考中文∼