今日返返下學冇lala落大雨wo∼唉∼真係∼本來因為我lazy∼唔想開傘∼
但因為真在太大雨∼最後都係要我開傘∼今日我都係覺得有d野係冇帶∼點知今日又冇帶
泳帽∼我發覺我次次都係咁==”算la∼我係咁冇記性架la∼呵呵==v
之後今日上中史都係係到溫書∼唉∼點算ar∼溫唔入腦ar><天日點死好ar><
唔得∼天日我要早d起身溫書ar∼今日又有個d學科測驗∼唉∼今日仲要係數學tim==”
都唔知點死∼好多都唔識∼全都係亂做==”今日數學堂∼又係好眼訓∼最後個15分鐘∼Miss佢放
過我地∼比我地有個break∼我就訓左15分鐘∼好舒服ar∼haha∼
唔知點解∼最後我係覺得時間係過得好快∼做咩事會咁架><話咁快就放學∼MISS話因為係最後ge上堂日∼
所以佢地兩個就放d野比我地全班∼我見到一個係little twin star!!!
好令架∼可惜到我個陣都比人拎左><我lo左hello kitty==
算la∼有好過冇==””唉∼今日派左課外活動個張紙∼我唔同kawai∼ar欣佢地∼
我勁唔開心∼因為咁我同kawai嘈∼佢唔同我傾∼最都冇事∼因為我係嬲唔到我d fd架係∼算la∼
都係隔離姐∼我一定會搵佢兩個架∼haha∼












