---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日9點幾就起左身la~之後本來話今日去洗牙架~但好似話要約架=="所以就冇得睇lo~
仲好~可以再later d先洗~冇法la~我真係好怕睇牙醫架~由細到大到都好怕架><因為我怕痛ma~
之後今日都係冇野做ar~之後咪成日都係到傾電話lo~呵呵~我ar媽又話我成日都係到傾電話~咁冇法架~
成日都冇野做~唔係上網~就係傾電話架la~呵呵~之後就係到上網睇漫畫~呵呵~
最LIKE就係睇漫畫架la~今日過得都唔錯la~幾happy咁la~