唉∼今日上isc個陣都冇咩野做∼講真ar∼miss佢講書真係好悶ar==”
都唔想聽佢講野∼我都訓覺多d wo==v∼之後上美術個陣∼又要整果個枱燈∼
好煩ar==”我地個個ge心都正係諗住音樂比賽∼仲有音樂test ja∼
我地想係到練歌∼但miss又唔比wo~跟住我地咪係到一路斯紙~一路係到練歌~haha~
我地係咪好勁~咁都得~之後上geo個陣~miss話比個game我地玩~
就係要估零食係邊個品牌同邊到出產~我地個組次次都係估岩兩個錯一個><
唔制ar~之後我又要補測wo~今次我諗會合格掛~放學之後又要BCA口試wo~我都唔知自己
係到講咩wo><miss話我係到傻笑wo~咁我都冇法~諗唔到點講好ar><
放左學之後勁busy wo><唉~真慘~














BCA口試∼