今日9點幾就比人叫左起身∼因為今日要洗牙∼所以要早d lo∼
唉∼去到人個間診所∼就好驚la∼入到去∼個個doctor佢好攪笑架∼
佢同我講∼你係咪好驚ar∼唔洗驚wo∼我比隻公仔你抱住∼岩岩開始個陣都唔係好痛∼
但之後到上面個d就痛到想cry la><好唔得ar∼我係到叫天父幫我∼
都好返少少ge∼洗完之後∼到yoyo佢∼佢入左去差唔多5分鐘就出返黎la∼
勁快∼啞左la∼之後返到屋企∼我成個下都冇食過野∼因為我d牙係軟到食唔到∼
好辛苦ar><到左dinner個陣∼因為食唔到野∼我father佢整左d粥比我食∼
唉∼今日真係慘爆ar><之後夜晚要補習∼佢叫我做英文∼又唔比我查d字點解wo∼
佢同我講睇ex.∼咁我咪話ex.咁易∼我都識la∼我好似唔覺咁串到佢∼
跟住佢冇咩理我∼佢正係睇下yoyo∼算lo∼講真∼有時我都唔係有心∼但忍唔到∼
咁都冇法架∼之後佢同我講話睇下d中史∼咁我咪睇lo∼其實都冇咩野ge∼不過我ge性格係咁∼
我都係like佢家姐幫我補多d∼














洗牙∼∼∼