今日係考科學∼唉∼都唔算係好難ge∼考完之後∼我聽soso講話成浩男佢差唔多考完個陣∼
佢係到出貓∼啞左la∼又要學人出貓∼又要比人捉到wo∼佢咪lo la∼
好心佢ar就學人點出貓先玩la∼哼∼唔知點解個心好涼wo∼haha∼
返到屋企洗完白白之後∼我就係到睇小說∼我睇完之後呆左∼我係到諗∼如果le個世界冇愛∼
咁咪冇恨∼明明係一個好快樂ge女仔∼比自己好信任ge人.....令到個個女仔好恨佢∼
如果果個女仔冇識到個個老師∼咁佢咪好慘lo∼個個老師因為太愛個個女仔而令到自己精神分裂∼
為左保護佢∼令到自己精神分裂∼點解有d人可以愛得咁深∼甚至為左佢而殺人都冇所謂∼
有d人又可以冷淡到當佢唔係到都得?!∼愛得咁辛苦∼係為左咩∼如果我都可以遇到好似果個老師咁
ge男仔∼我為佢做d咩都可以∼我係講真架..........














好煩ar..........