今日係要考口試∼因為都幾早下∼所以就早左出門口∼今日係同kawai出去食早餐∼
haha∼kawai個個早餐勁多油wo∼haha∼之後返到學校∼上到去5樓∼見到個死人頭∼
哼∼黑人憎∼我le係miss lung考∼今次我係岩岩好∼冇多冇少∼我好快就考完la∼
我落返去搵kawai佢地∼佢地考都未考ar∼唉∼等佢地考完都11點幾la∼ar許sir佢
真係考得耐左d wo∼之後我地就去KFC食LUNCH∼我地係個到坐左好耐ar∼我都唔明
ar ivy∼ar嘉仲有ar欣佢地咁早走做咩∼又唔同我地一齊wo∼灰左la∼
不過我都有kawai∼soso仲有葉欣佢地∼haha∼都幾開心ar∼
之後成日都冇咩野做∼係到上網玩game∼haha∼好悶ar==”
之後呆左係到諗野∼唔知點解冇lala有d唔開心ge感覺∼好憎le種感覺ar∼
到左夜晚又要補習∼都係係到補數∼岩岩開始個個陣都冇咩野∼之後有一條數我唔識做∼
miss佢teach左我好耐我都唔識∼之後我都係唔識∼唔得la.....
好辛苦ar∼我忍唔到∼我cry左出黎∼第一次∼因為一條數∼攪到我情緒有d失控∼
差d cry到收唔到聲∼之後我同人傾左一陣電話先冇咩事∼其實我都唔知點解自己會咁架.....














