今日本來8:00起身架∼但我又唔想起身∼變左8:30先起∼琴晚我溫地理又溫唔入腦wo∼
不過今朝都溫到ge∼之後就同人傾左一陣電話咁la∼今日我ge第一餐係壽司∼
之後今日返學又落雨la∼唉∼成日都落雨∼成個天日都黑哂∼之後考英文作文同listen~
我作ge係關於一隻黑貓架∼haha∼我作到佢好可愛架∼yeah∼我一作作到300幾字∼
因為stop唔到==”之後今次ge listening好似難左∼之後份地理∼我發覺好似比我想像
中易∼總之係咁我就唔洗溫到死咁la∼之後係返屋企其間∼見到一d死人頭∼好想砍死佢地∼
好見唔見係要見到佢地∼心情立即好bad∼哼∼之後返到屋企∼又係上網∼都冇野做∼
到夜晚又要補習∼補late左∼攪到我睇少左15分鐘ER∼唔制ar><















ER∼