今日係我ge生日∼不過就要考試∼好慘ar><∼不過今日一起身個陣∼心情好好∼
haha∼都幾開心咁la∼今日會同kawai∼soso仲有ar欣一齊出去食野∼
之後返到學校個陣∼佢地就送禮物比我∼kawai同soso送左本小說比我∼
好開心ar∼佢地仲要係送*深夜與早晨的周記*比我∼好開心ar∼我好想睇架∼因為我次次都未
睇得到∼今次佢地送左le本書比我∼多謝你地ar^^”之後ar嘉∼ar欣佢地就送左
*一本記事薄同一個貓貓封面ge file*我好鐘意個貓貓file ar><
好可愛ar∼今年ge生日雖然要考試∼但我都好開心∼之後到左考中史la∼
好緊張∼因為我驚唔記得ar∼好彩都記得姐∼今日我都幾有信心架∼今日放學個陣又落大雨∼
我又冇帶傘∼又要kawai傘我la∼haha∼thx ar∼今日又出左去食dinner∼
都好開心∼mum送左個*little twin star ge盒*比我∼好令架∼
但我開唔到∼唉∼天日mum lo去換
><唉∼今日要溫地理∼又係好難溫ar><點算ar><我要加油la∼















生日∼