今日好早就出左去∼又要睇doctor==”因為我d傷風係未好過∼
仲有好似嚴重左∼所有比我mum迫我去睇∼之後就要學日文∼今日係第一堂∼
學日交真係唔易架∼又有好多野要學∼日文ge字母圖∼仲有佢d平假名∼片假名∼都好難∼
讀就唔難∼但認就有d難∼不過我唔會放棄架∼因為我想學好耐架la∼我又唔會話覺得悶wo∼
呵呵∼返到屋企又冇做∼係咁係到上網睇小說∼睇到悶又係到發呆∼又係到諗野∼
諗諗下又訓左∼好悶ar><今日又要補習∼不過係英文∼有d野唔係好明∼所以要補lo∼
之後又冇野做∼唉∼好悶ar..............














學日文∼