今日唔想起身wo∼因為個天勁黑∼個死人 鬧鐘好煩ar∼我整熄左佢繼續訓∼
到左9點比我mum嘈醒左∼因為要溫書∼唉∼其實數學我都唔知點溫好∼正係係到望住本野∼
係到睇住個張紙∼係到背野∼唉∼對住d數好眼訓ar∼出面又落勁大雨wo∼
夠鐘要出門口la∼但出面又勁大雨wo∼唔想出去ar∼又整到成身濕哂wo∼
出面落到唔識點講∼對鞋濕哂la!∼有帶傘就好似冇帶咁wo∼返到學校我個d fd∼
個個都問點解唔掛紅雨wo∼但我就覺得就算紅雨咁又點?∼我地都出左黎la∼
如果我出左黎佢先話紅雨ar∼我真係ban佢ar∼同埋我唔想考到下個星期∼
唉∼死期到la∼要考數la∼d MC題都唔算話好難∼但d長問題就好難la∼
唉∼都唔識點做∼係全部都做哂ar∼佐好多都係亂做le∼今次可能真係會唔合格la>”<∼
點算ar∼之後放學之後我∼soso仲有ar欣佢地去左坑口個到睇野∼睇下有冇miss Lung
Lung鐘意個隻布甸狗∼真係好難搵ar∼我諗布甸狗真係就黎絕跡la∼其實我地想搵係Miss想要
個隻杯∼好似真係好難搵wo∼如果搵到ge話佢一定好開心姐∼呵呵∼















考數學∼