唉~今日又落雨.......攪到我心情都麻麻地~今日係考英文~都冇咩信心~
因為個個Relative Clauses我都唔係好識∼今日做卷個陣係咁行雷閃電∼嚇死我ar==”
仲要今日我做卷做得慢左∼唉∼好灰....之後今日放學之後我地又行∼
行行因為我d fd企左係到傾野∼咁我咪企係到lo∼跟住冇lala有個男人佢傾緊電話∼
有咁多條路佢唔行∼係到行我個到∼仲要一聲”唔該借借”都冇∼撞開左我∼我真係火都黎∼
我諗kawai都知我會發火∼佢都叫我冷靜d∼真係頂佢個肺∼我最憎le d人∼
哼∼我真係好想對住佢爆粗ar∼今日我地諗住食糖水∼不過個個都冇咩錢∼
我地企左係到諗la∼之後講講下∼就講到星期六佢地出去旺角∼不過我冇得去∼
因為我要去學日文∼唉∼灰左la∼佢地一定會影貼紙相la∼哼∼我又冇得影wo∼
哼∼灰左la∼我嬲ar∼哼哼∼∼∼∼∼













