今日一早都冇咩野做∼yoyo佢一早就出左去同佢d朋友去左睇戲∼
我都想去睇戲ar><∼食完飯之後∼我地就睇*Hide And Seek*~
真係唔好講笑ar∼都幾驚架∼我而家先知∼有d野係唔可以話玩就玩∼
因此可以玩死人∼捉迷藏係好好玩∼但係....亂咁玩係會死人∼
不過我覺得都幾激架∼都幾好睇∼有d地方真係嚇死我la==”
到左9:00∼我當然睇犬夜叉la∼好好睇ar><∼係就係冇咩講愛情∼不過
都幾好睇∼我同yoyo都睇到啞左∼因為實在太激la∼好想快d睇佢另一個劇場ar∼
香港快d出就好la∼呵呵∼仲有一件開心事∼我father佢買左部新電話比我ar∼
雖然唔係最新ge∼但都好ar∼我都幾開心∼














