今日好似先起身~之後就係到食早餐~跟住一開電視就睇animal plannet~
都幾好睇la∼今日係講一隻貓∼咁有一隻狗佢生左一d狗BB∼但係個隻狗媽媽唔想理個d BB∼
之後個隻就照顧個d狗BB∼勁好wo∼咁佢係貓黎架ma∼但就唔會因為佢地係狗而唔理佢地∼
好偉大ar><∼仲有我覺得佢好乖ar∼我隻AIAI有咁乖就好la==”∼
今日日文班要默書∼唉∼冇咩點溫==”考完試唔想再溫書ar==”咁....唉∼
唔記得點解==”算la∼唔理∼呵呵==v∼返到屋企∼我先發覺AIAI佢今日
嘔ar∼佢終於嘔返個d繩出黎la∼但佢今日成日就變得冇咩心機la∼
食完飯之後就睇戲∼叫做*魔間行者*∼都幾好睇ge∼不過開頭就嚇死我=-=”
不過結局都唔錯∼仲有一樣野∼今日比人激親ar><哼衰人黎架∼不過算la∼














