今日好早就比班班同李凱琪ge講野聲嘈醒左==”∼本來想訓返架∼
但係又訓唔返wo∼好慘ar∼5點幾就醒左><”之後我地仲有2個男仔就去左打波(桌球)∼
打左成個鐘頭∼到左食早餐ge時間∼但仲有一個係房到訓∼仲未醒∼攪到我早餐都未食∼就要同班班
一齊去叫醒佢==”死人李子東∼叫左佢成n次都唔醒∼我同女班見到佢ge睡相∼就係到大笑∼
笑得咁大聲都唔醒==”啞左∼等得佢∼我地返到去個d人都食完la==”
唉∼美國he晨早真係好凍∼攪到我係咁打(哈次)==”今日breakfast係食包==”
之後我地就去好出名ge水晶大教堂∼真係好令ar∼成個大教堂ge外殼都係用玻璃做架∼
我地仲去左聽道∼個到ge牧師好出名架∼係香港ge星期日第4台∼都有得做∼雖然佢講英文∼
可以話唔係好知佢講咩∼但都唔錯ar∼之後我地去左Library∼大到真係都唔知點行∼
不過真係好多展品∼返到去又要食dinner la∼又係包∼仲要勁大個wo∼
都食唔哂><”之後我地返房玩∼haha∼好開心∼∼∼













