---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日一早起身陪yoyo食早餐==”唉∼
之後今日我又同Helen傾la∼同佢玩msn好好玩∼
佢同眼仔仲有咪同我講野∼好好玩ar∼haha∼
講真ar∼好唔捨得ar∼唔想咁快就走∼係個到又free wo∼
又可以同佢地一齊∼點解要係我地玩到熟哂先分開我地∼好想怏d又可以見
到佢地ar∼我希望可能持續到我地ge友誼la∼