呵呵~我終於返黎la~返到黎好開心~都係香港好~
不過就好唔捨得係個到識ge朋友~不過我都lo左佢地ICQ ~呵呵~
今日一早就出左去整我ge passport~好煩a~又要整~之後我地去左
書展~好多好好ge書~不過我正係買左深雪個本新書ja~yoyo買左一本關於貓
ge書~呵呵~好正ar~之後我地又去左旺角到買衫~買左好多衫ar~好正~
d衫係貴左少少~不過都好令~唔令我都唔買la~返到屋企add返d人~
又可以佢佢地傾~好開心~都係唔想同佢地分開~Although我地正係識左2
個星期~但都好好~同佢地一齊好好玩~好開心~由期係個個Helen~
同佢都幾好傾咁~佢份人又好wo~haha~












