今日6點就起左身∼我地出左去跑步∼今日ge朝早勁凍ar><”
le到ge天氣係朝早同夜晚都好凍∼但下午就好熱∼你話係咪好大對比le∼
之後我地又去左打波(當然係桌球la∼)我係睇唔係打∼呵呵==”∼
之後我地就去左食早餐∼又係包==”當然我唔再叫∼我食egg==”好蛋ar∼help!!
我地又要上english堂∼今日講ge野都唔係好深姐∼不過到左要左6句對話∼
仲要用返佢指明ge生字∼真係有d難lo∼最攪野...唔係∼應該係我最唔like ge Art
堂佢冇教野∼我地係到上網∼玩ICQ∼當然係冇人on∼因為香港時間係2:00a.m∼啞左∼
廖盈盈佢地係到上埋d鬼網”好恐怖ar∼之後見到李牧師ge wife∼都ok la∼
今日真係冇咁悶la∼











