---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日6點就要起身∼因為今日要去環球片場∼個到真係好大好令ar∼
仲有好多野玩∼不過去到間鬼屋個到∼一出返黎就cry到7彩la==”
真係好恐怖架∼之後又玩左好多好刺激ge野∼攪到成身濕哂∼haha∼
不過好好玩ar∼我都玩到7點9先走∼真係好累ar∼想死∼
隻腳好痛ar><”