---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日7點起左身睇佢地打波∼好悶ar><”最近都唔知點解∼唔係好開心∼
因為比某樣野煩住∼之後我地就要去上英文堂∼個課室搵左好耐都搵唔到∼
最後要問人先知∼但變左我地late左==”個teacher都唔錯∼
佢講ge野我都聽得明∼都唔係好悶姐∼今日he lunch好開心∼
因為唔洗再食包la^^"但個d飯都唔好食ge∼之後我地去左上Art堂∼
係用電腦上==”好煩ar∼今日最特別ge係Dinner係食生果==”冇其他野食==”
之後我地又出左去行街∼都唔錯la∼