---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日早會完左之後∼因為我地係prefect∼又比人完左之後∼
叫左出去==”唉∼星期一要好早起身a∼7:00就要返到學校><
好慘ar∼返到課室又係整個d班務∼今日出奇ge係∼我地勁嘈∼
仲要出埋位∼都唔話我地∼haha∼放學之後∼要搵M iss Chan∼
唉∼又要做reading text==”仲要錄影∼好似上次中文咁∼
好慘ar∼中交有我份∼英文又有><........
之後kawai佢地陪我去買完野之後∼就同ar欣佢lo野la∼