今日因為prefect個到有meeting∼所以要好早起身∼
我以為係7點出門口∼點知係7:30先出門∼攪到我6:00就起身∼
我平時6:30先起身架ma∼好眼訓ar><之後今日上中史堂個陣∼
今年中史又係祁sir教∼呵呵∼好開心ar∼最悶都係周會∼
唉∼今次係講校規∼悶到....我真係訓著la∼唉∼要影班相ar∼
唉∼好衰ar∼點解要人除冷衫wo><上年都唔洗ge∼唔要ar><
放學之後∼ar紫今日會黎比d碟我地∼之後我要搵dad同我去換返d數學書∼唉∼
個d人蝦我唔係大人∼之前我買多左3本書∼我自己lo去換佢唔比∼但我搵mum幫我
去換佢又比返d書卷∼唉∼啞哂la∼.....之後個個ar紫個d野∼
個個盒好大ar><攪到我好煩ar...唉∼重死我la∼之後幫kawai個陣∼
又比佢d書介到隻手∼mimi><












