今日出左去整個個美國visa~我發覺整美國visa係一件好煩ge事~
講真ar~我都唔明~一支水姐~都唔比帶入去~Jeffery話佢地可能係驚係漒水=="
啞左la~成個學生企左係到驚我地有漒水==""之後又要搜身==我地女仔唔洗~係男仔要~
攪左口6多野先入到去~今日要要好hot~唉~終於可以入去la^o^~
入左去之後就要等~不過都唔洗等好耐~之後到第二round~見個個男人~個個人問左好多問題==
問我諗住幾時畢業~喂ar~先生~我點知姐~佢都傻傻地架~佢講d中文又唔似中文la wo~勁難聽佢講野~
問完我一大堆野先至話批我wo==煩到死~之後又要我填野~要我寫自己個屋企地址~仲要係英文~我英文唔係真係
好勁架ja=="我又要出去打電話問~之後先至得~唉~終於整好~不過班班就要整過~好似話要取消之後個個visa~
因為佢之前去過美國~mi~班班就好la~去過美國~不過我今次都有得去~好想快d去ar~~













整visa