各位,好耐無打blog啦!!想問我點解我會打返??其實我自己都唔知點解,想打咪打囉!我刪曬以前D網誌,係因為,可能有太多唔係咁happy既事啦!!所以刪曬佢!!各位6B(2007-2008),以後我打既野唔明,歡迎你地留CM,一定覆"就黎開學啦有好多野都會唔同曬,朋友!生活習慣都會變!!好多唔同既考驗,有D,有一大班好兄弟一起面對,不過,本人真係要自己一個去面對,唔通找花花同我去面對咩!!"雖然好多野都會變,但發現自己好多野都未變:e.g.口頭蟬(仲係個果兩字xx),性格(好難頂)......
9月1號就黎啦,唉!!好多野都未做完e.g.功課(我之前話只得兩本功課,其實8月23日又黎多1本,一共3本:中文1本,英文1本,數學1本,不過都係比某學校少)....
講開返學,我真係發覺我自己擇錯了學校,日日咁樣轉車,返到學校已經暈曬啦:6點幾起身,坐地鐵去坑口,再轉小巴15號,有時唔好彩要等成幾班車 "
講住咁多先啦,see you
|