同學們,,,考試快結束... 五知你地d 成績點呢? 哈..我就頭3科掂曬 希望你地都係拉..
但係聽日就係化學..oh~ 殺左我吧吧拉T^T' 真係難到想喊...唉-0-' 加油拉...
我要去香港牙!!