呼- - kaka 終於打拉.. 哈哈! 慢慢開始考試lu~
成績- - 直線下降- - 雖然拉埋合格.. 但都係五滿足!
物理..>< 第一次佢出死.. 計算題岩扣得五係好多..扣得最多係填充.
冇天理! 電腦... 第一次覺得係色... 好開心... 終於色拉...
不過有科歷史... kaka 全段最高-,- 不過禁鬼簡單 - - 五色真係.....
sir 仲請左我食糖^^ 計計下佢都差我好野下wor..
各位加油拉..